menu

VIA ROMANA

 

Client: Via Romana // Domeniu de activitate: Dezvoltari Imobiliare // Servicii: Strategie de Comunicare si Pozitionare · Campanie de Promovare · Dezvoltare Concept Creativ · Copywriting · Media Planning & Media Buying · Reprezentare Media · BTL.

viaromana3viaromana1viaromana5viaromana4viaromana2
Prezent pe piata imobiliara din Arad inca din 2010, ansamblul rezidential Via Romana doreste schimbarea Campaniei generala de imagine. Avantajul competitiv al ansamblului rezidential Via Romana este fara discutie, calitatea durabila a apartamentelor, compartimentarea din caramida, costurile mici de intretinere, localizarea foarte buna practic toate ingredientele care iti asigura o viata linistita, departe de griji si de probleme.

Cu totii ne dorim sa avem o viata frumoasa, o viata implinita si mai mult decat atat, sa avem siguranta ca atunci cand ne achizitionam un apartament, acesta este unul de calitate, sigur si rezistent astfel incat sa ne bucuram in fiecare zi de el. Astfel, atunci cand se ia decizia achizitionarii unui apartament, dincolo de factorul financiar, siguranta unei locuinte rezistente, de cea mai buna calitate poate deveni factorul decisiv in procesul de cumparare. Apartamentele Via Romana, sunt solutia unei vieti implinite, a unei locuinte care iti asigura o viata frumoasa .

Conceptul creativ este structurat in jurul creerii unei imagini si a unui sentiment pozitiv , prin culoare si mesaj. “Blocul albastru care iti face viata roz” este un determinant afirmativ, prin care se identifica blocul si se comunica totodata promisiunea si viziunea care sta la baza proiectului: un ansamblu rezidential bine facut, o investitie reala in calitate, care asigura cumparatori ca, odata mutati aici viata lor va fi mai frumoasa prin prisma avantajelor si beneficiilor incluse. “Poftiti acasa” este un indemn prietenos, calduros, plin de pozitivism, in concordanta perfecta cu imaginea vizuala. Este, de asemenea, si o chemare catre un loc deosebit, care acasa, acolo unde te simti cel mai bine.

Obiectivul campaniei este acela de a intarii pozitionarea Via Romana ca ansamblu rezidential de calitate durabila. “Tava tinuta de cheler” este un exponent al unei vieti frumoase, o viata in care te bucuri de un apartament cu beneficii unice incluse.